[ Print ]  [ Close ]

http://bio.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=21439   , 1403/02/21


پایش ارزش های نظام جمهوری اسلامی در ساحت علم از رسالت های بسیج اساتید است

وی به سالروز تاسیس بسیج مستضعفین اشاره کرد و گفت: اهمیت تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام و نقش آفرینی این نهاد انقلابی در جلوگیری از به ثمر نشستن فتنه های دشمنان، بیانگر نبوغ حضرت امام (ره) و دوراندیشی ایشان بوده و اهداف تشکیل این نهاد مقدس طی چند سال اخیر بیشتر نمایان شده است.
رییس بسیج اساتید اظهار داشت:‌ بسیج اساتید به عنوان یکی از اقشار 23 گانه بسیج مستضعفین بوده که فعالیت های آن در راستای رسالت های سپاه پاسداران یعنی حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی می باشد که این رسالت در عرصه دانشگاه انجام می شود.
وی گفت: یکی از مهمترین رسالت های بسیج اساتید، پایش ارزش های نظام جمهوری اسلامی در ساحت علم است . همچنین تعامل با دانشگاهیان در جهت تحقق اهداف دانشگاه در راستای تعالی نظام جمهوری اسلامی از دیگر رسالت های  بسیج اساتید می باشد.
دکتر شمس الدینی تصریح کرد: استاد بسیجی باید تلاشگر و دغدغه مند باشد و در عرصه علمی دارای خلأ و مشکل نباشد و قطعا همه اساتید دانشگاه تربیت مدرس با این دیدگاه بسیجی هستند. بسیج متعلق به همه مردم است و دیدگاه و جریان فکری خاصی را شامل نمی شود.
وی با بیان اینکه دانشکده ها و دانشگاه، بسیج اساتید را بازوی فرهنگی خود بدانند، از اساتید جوان خواست تا تعامل بیشتری با بسیج اساتید داشته باشند.


13:48 - دوشنبه 6 آذر 1402    /    شماره خبر : 21439    /    تعداد نمايش خبر : 126