[ Print ]  [ Close ]

http://bio.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20485   , 1403/02/31


نشست صمیمی هیات رئیسه پردیس کشاورزی با کارکنان برگزار شد

در ابتدای این نشست جعفر فرمنی به نمایندگی از کارکنان پردیس کشاورزی برخی از مشکلات و دغدغه های موجود شامل؛ موضوع بازنشستگی کارمندان قراردادی تحت پوشش تامین اجتماعی و لحاظ شدن مزایا و اضافه‌کار در حقوق بازنشستگی، اعمال پست مدیریتی برای کارمندان در شرف بازنشستگی،  اعمال مدارک تحصیلی کارکنان، تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی و یا رسمی،  راه اندازی مجدد اردوهای تفریحی کارکنا، اموال گردانی دانشکده به صورت دوره ای،  تخصیص سهمیه خدمات رفاهی به پردیس کشاورزی (مهمانسرای مشهد، نور و ...)، تخصیص اضافه‌کار تشویقی برای تمامی کارکنان دانشکده به مقدار 22 ساعت در هرماه به دلیل دوری، تقسیم عادلانه اضافه‌کار نیروهای شرکتی، رفع مشکل کمبود نیروهای شرکتی در فضای سبز و داخل ساختمان، تقسیم عادلانه نیروهای خدماتی برای آزمایشگاه‌ها و بررسی وضعیت مسکن کارکنان را مطرح کرد وپس از آن کارکنان بخش­ های مختلف اداری، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و شرکتی به بیان دیدگاه­ ها، نظرات و دغدغه­ های خود در حوزه­ های مختلف کاری و رفاهی پرداختند.
در ادامه جلسه دکتر موسوی معاون اداری و مالی پردیس به سوالات کارکنان در خصوص نحوه پرداخت اضافه کاری، بهره وری ، تبدیل وضعیت کارکنان،اعمال مدارک، حق دوری راه، نحوه تخصیص امکانات رفاهی دانشگاه از جمله استفاده از مهمانسراهای نور و مشهد و... پاسخ داد و تأکید کرد مواردی که مربوط به مدیریت در دانشکده می باشد را تا حد امکان حل نموده و برای موارد مربوط به دانشگاه با مسولین ذیربط رایزنی lمی کند.
در بخش دیگری از این نشست صمیمی دکتر محمد حسن وکیل پور معاون دانشجویی و فرهنگی پیرامون مسایل فرهنگی دانشکده سخنانی را مطرح نمود و از همکاران به عنوان نیروهای صف دانشگاه درخواست کرد در برخورد با دانشجویان صلاح دانشگاه را مد نظر قرار دهند. وی همچنین  از همکاران پردیس کشاورزی به واسطه حضور در تمامی مناسبت های فرهنگی به ویژه مناسبت های ملی- مذهبی و انقلابی و از همه مهم تر حضور پر رنگ در برگزاری با شکوه نماز جماعت تقدیر کرد و از مسولین اداری دانشکده درخواست نمود با شرکت های فعال داخل دانشکده در خصوص حضور همکاران شرکتی و پیمانکاری در برنامه های فرهنگی و نماز جماعت صحبت کنند تا این دسته از همکاران نیز امکان حضور بیشتری داشته باشند.
در ادامه دکتر پورجم رئیس پردیس ضمن خیر مقدم به همکاران از زحمات، خدمات و تلاش ­های یکایک کارکنان تقدیر و تشکر کرد. وی کارکنان را به عنوان  یکی از ستون های اصلی دانشگاه برشمرد و از اقدامات دانشکده و دانشگاه در جهت استیفای حقوق کارکنان سخن گفت. رئیس پردیس کشاورزی راهبرد مهم دانشگاه و مخصوصا شخص رییس دانشگاه در این دوره از مسولیت را،  تامین حداقل امکانات از جمله مسکن دانست و بیان کرد که پردیس کشاورزی نیز در برآورد کردن این خواسته نهایت تلاش خود را خواهد داشت.


 


13:03 - چهارشنبه 21 تير 1402    /    شماره خبر : 20485    /    تعداد نمايش خبر : 230