[ Print ]  [ Close ]

http://bio.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=17559   , 1403/02/31


آغاز طرح نظرسنجی الکترونیک از غذای دانشجویی دانشگاه

دکتر صادق دردائی، هدف از انجام این طرح را تکریم دانشجویان دانشگاه تربیت‌مدرس از طریق سنجش میزان رضایتمندی آنان از خدمات مختلف در حوزه تغذیه دانشجویی دانست و افزود: طرح مذکور با همکاری مرکز نظارت و ارزیابی راهبردی دانشگاه به مدت یک هفته برگزار می‌شود و پس از انجام این نظرسنجی دانشجویی، دیگر خدمات این حوزه از جمله امور فرهنگی و خوابگاهها نیز در معرض آرای دانشجویان قرار خواهد گرفت.
معاون دانشجویی و فرهنگی_اجتماعی همچنین تصریح کرد: طرح نظرسنجی میزان رضایتمندی دانشجویان در پی دستور اکید ریاست دانشگاه و پس از گفت‌وگوی ایشان با دانشجویان، در اولویت قرار گرفت و این معاونت با همفکری تعدادی از دانشجویان از جمله نمایندگان انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه طی جلسات متعدد، پرسش‌هایی را به منظور شناسایی مشکلات اصلی در حوزه تغذیه دانشجویی طراحی و ارائه کرد.
وی درباره نحوه شرکت دانشجویان در این نظرسنجی اظهار داشت که در حال حاضر سامانه پایش و ارزیابی دانشگاه تربیت‌مدرس به نشانی https://poll.modares.ac.ir/r/stu به عنوان بستر نظرسنجی دانشجویی در نظر گرفته شده است و دانشجویان طبق تفاهم قبلی همزمان با شرکت در نظرسنجی تغذیه در مورد بستر و سامانه این نظرسنجی نیز می‌توانند اظهارنظر کنند.
معاون دانشجویی و فرهنگی_اجتماعی ادامه داد: نتایج این نظرسنجی افزون بر آنکه به اطلاع دانشجویان خواهد رسید به سرعت مورد تحلیل و کارشناسی و مبنای تصمیم‌گیری‌های بعدی قرار خواهد گرفت.
دکتر دردایی در پایان با تشکر از مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت‌ سیاستگذاری‌ و‌ برنامه‌ریزی‌ فرهنگی‌اجتماعی برای آماده‌سازی بستر اجرای این نظرسنجی در کمترین زمان ممکن ادامه داد: ورود دانشجویان به این نظرسنجی صرفا با «حساب کاربری» آنان در دانشگاه تربیت‌مدرس امکان پذیر است.
گفتنی است معاون دانشجویی و فرهنگی _ اجتماعی دانشگاه پیش از این طی نامه‌ای از مدیرعامل شرکت پیمانکار تغذیه دانشگاه خواسته بود تا طبق قرارداد فی مابین ضمن ارتقای استانداردهای ایمنی، بهداشت و سلامت، مساعی خود را برای بهبود کیفیت تغذیه به کارگیرد و از این پس ادامه فعالیت پیمانکار منوط به نظرخواهی ماهانه از دانشجویان خواهد بود.


19:34 - دوشنبه 6 تير 1401    /    شماره خبر : 17559    /    تعداد نمايش خبر : 796