[ Print ]  [ Close ]

http://bio.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=17265   , 1403/02/31


اداره خدمات دانشجویی؛
تسهیلات بیمه درمانی تکمیلی ویژه دانشجویان مقطع دکتری تخصصی دانشکده علوم پزشکی


به اطلاع دانشجویان محترم می‌رساند صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نظر دارد تسهیلات بیمه درمانی تکمیلی (بیمه تکمیلی دی) با حق بیمه ماهانه هر نفر به مبلغ ۷۳۰۰۰۰ ریال و محاسبه آن از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ که به مدت ۷ ماه  می‌باشد را به دانشجویان دکتری اعطا نماید که  برای درخواست آن نیاز به بیمه پایه نمی‌باشد. دانشجویان متقاضی استفاده از تسهیلات فوق می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ به سیستم پرتال دانشجویی به آدرس portal.srd.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است دانشجویان سنواتی نیز می‌توانند از بیمه درمان انفرادی (شخص واحد) و با پرداخت حق بیمه نسبت به استفاده از بیمه درمانی تکمیلی اقدام نمایند.

 

مدارک مورد نیاز:

۱- ارائه سند تعهد محضری به همراه حکم کارگزینی ضامن (کارمند رسمی، پیمانی و یا کاسب با جواز کسب)

دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه تربیت مدرس به نشانی(modares.ac.ir/معاونت دانشجویی و فرهنگی/امور دانشجویی/فرم‌ها) فرم مخصوص سند تعهد محضری باز پرداخت تسهیلات را دریافت و در یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور تنظیم و آنرا به همراه کپی حکم کارگزینی ضامن به ساختمان خوارزمی، طبقه اول، اداره خدمات دانشجویی، اتاق ۱۰۵ تحویل نمایند.

۲- ارائه فرم درخواست بیمه درمانی

۳- تحویل کپی مدرک تحصیلی مقطع قبل (دانشجویانی که مقطع قبل در دانشگاه‌های وزارت علوم و تحقیقات و دانشگاه آزاد تحصیل کرده‌اند.)

توجه: دانشجویانی که در مقطع قبل در دانشگاههای تحت پوشش وزارت بهداشت تحصیل کرده‌اند در صورت داشتن بدهی معوقه ابتدا باید نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند، در غیر این صورت از لیست تسهیلات حذف خواهند شد.

 

نحوه ثبت نام:

۱- مراجعه به portal.srd.ir و وورد به پرتال شخصی با وارد کردن کدملی و شماره دانشجویی

۲- انتخاب منوی وام درمانی بیمه و ثبت اطلاعات

۳- در کادر توضیحات در خط اول شماره شبا را وارد نمایید. (اگر شماره شبا در خط دوم درج گردد یا به اشتباه عددی کم یا زیاد یا جابجا ثبت گردد پیام خطا نمایش داده می‌شود.)

۴- پرینت فرم درخواست بیمه از قسمت درخواست‌های جدید  وامضا آن و تحویل به اداره خدمات دانشجویی

در صورتی که مراجعه حضوری امکان‌پذیر نباشد فرم درخواست به همراه اصل تعهد محضری و حکم کارگزینی ضامن  به این آدرس از طریق پست ارسال گردد: تهران- تقاطع بزرگراه جلال آل احمد و شهید چمران- دانشگاه تربیت مدرس- کدپستی ۱۴۱۱۷۱۳۱۱۶ ساختمان خوارزمی- طبقه اول- اداره خدمات دانشجویی- اتاق ۱۰۵ 

 

لازم به ذکر است دانشجویان متقاضی باید سند تعهد محضری را در سیستم گلستان نیز (طبق راهنمای ذیل) بارگذاری  نمایند.

- دانشجویان می‌توانند جهت مشاهده مراکز ارائه اسناد درمانی به سایت شرکت بیمه دی به آدرس https://www.dayins.com مراجعه نمایند و در صورت داشتن سوال در زمینه درمان نیز با شماره تلفن سراسری ۱۶۷۱ داخلی ۷۰۱۶ تماس حاصل نمایند. 

- دانشجویان جهت مشاهده پرونده‌های خسارت مربوط به خود می توانند از طریق سایت  و یا APP بیمه دی اطلاعات لازم را کسب نمایند که بدین منظور لازم است دانشجویان در سایت و یا APP بیمه دی ثبت نام نمایند. 

- جدول تعهدات بیمه درمانی تکمیلی و راهنمای بیمه انفرادی به پیوست می باشد که دانشجویان از طریق سایت بیمه دی نیز می توانند آنرا مشاهده کنند. 

در صورت لزوم با شماره تلفن ۸۲۸۸۴۰۳۲ تماس بگیرید.


11:54 - يکشنبه 1 خرداد 1401    /    شماره خبر : 17265    /    تعداد نمايش خبر : 693