[ Print ]  [ Close ]

http://bio.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=15844   , 1403/02/31


نشست رییس دانشگاه با دانشمندان حاضر در چهارمین دوره جایزه مصطفی(ص)


در این نشست که با حضور دکتر احمدی رییس دانشگاه و جمعی از اعضای هیات علمی برگزار شد، دکتر یحیی تی علاتی برنده جایزه مصطفی از کشور مراکش، دکتر موسی عبدالله از مراکش، دکتر رسلان سلیمان از مالزی، مصطفی نظیر اوغلو از ترکیه و دکتر علی هادی از کشور مصر حضور داشتند و از برنده جایزه مصطفی تجلیل به عمل آمد.

طی این دیدار،‌ اعضای هیات علمی دانشگاه و میهمانان حاضر در این نشست،‌ به تبادل نظر در خصوص زمینه سازی بیشتر برای گسترش مراودات علمی و پژوهشی، بین دانشگاه های کشورهای اسلامی پرداختند.

همچنین در خصوص تأثیر مستقیم این تبادلات علمی بین دانشگاه های کشورهای اسلامی بر رشد وجهه علمی جهان اسلام مطالبی عنوان شد.

دکتر سلیمان رییس دانشگاه UPM مالزی از همکاری متقابل میان دو دانشگاه مالزی و تربیت مدرس ابراز خرسندی نمود و در ادامه با توجه به مذاکرات قبلی صورت گرفته، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه UPM و دانشگاه تربیت مدرس به امضا رسید.

گفتنی است جایزه مصطفی(ص)که به صورت دوسالانه به دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان اسلام اعطا می‌شود، به اثری نوآورانه در مرزهای دانش تعلق می‌گیرد که توسط افرادی شاخص در حوزه‌های علم و فناوری ارائه شده و زمینه‌ساز بهبود زندگی بشریت باشد.



16:00 - چهارشنبه 28 مهر 1400    /    شماره خبر : 15844    /    تعداد نمايش خبر : 1445